BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 02, 2008


الهی سقف آرزوت خراب بشه روی سرش بیای ببینی که همه حلقه زدن دور و برش~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
خیلی حالم گرفته....دیشب روی یاهو بهش گفتم یه سوال دارم ازت....بعد نیم ساعت گفت: بله؟؟...انگاری یه غریبه هستم . از هفته پیش که دیدمش تا امروز 100 بار به اون مسج که برام گذاشته بود گوش کردم
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نه کسی تصمیم خودکشی را نمی گیرد.خودکشی با بعضی ها هست . در نهاد آنها هست , خودکشی با بعضی زاییده شده. من همیشه زندگی را مسخره گرفتم , دنیا , همه چیزش به چشم یک بازیچه , یک ننگ . می خواستم بخوابم و دیگر بیدار نشوم و خواب هم نبینم , ولی چون نزد همه مردم خودکشی یک کار عجیب و غریبی هست می خواستم سخت مریض کنم , مردنی و ناتوان بشوم تا بگویند مریض شد و مرد
صادق هدایت
.